This chapter is closed. Let the new one begin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är du allergisk mot?

Svar: Jordnötter. :/
Amanda Carlsson

2012-08-30 @ 19:35:52
Postat av: Caroline

Nej vad tråkigt! :-(

2012-08-31 @ 14:08:34
Postat av: Sanna

Okej så detta kanske kommer verka så himla random och sent, såg din blogg av en slump på EF forumet på fb. Men jag är i USA, michigan just nu med EF och har varit i USA sju veckor redan. Och jag hade en ganska hemsk början på året men bytte familj och nu är saker betydligt bättre.Kommer ihåg hur jag skrev en blogg och läste tusentals bloggar innan jag åkte. Och detta är lite svårt att förklara. Men när du väl är på plats i USA är allt så himla annorlunda. Du bygger upp en bild i ditt huvud vad USA och high school ska vara och sedan är du där och allt känner så... Normalt. Jag kan titta runt mig ibland och bara undra vad den dära, särskilda "magin" i luften är som man förväntat sig. Känslan av äventyr liksom. Så det är himla tråkigt att du inte fick en familj, alla företag ha haft svårt detta år att placera studenter tydligen. Men även fast det måste verka så himla hemskt att du inte kunde åka, så kan jag säga dig att vad du föreställt dig och förväntat dig är helt annorlunda in real life. Ett utbytes år är inte "all that" och det är mycket skit man behöver ta och det är så himla mycket arbete att det tär lite på en. Så hoppas att detta kanske lindrar smärtan lite på ett konstigt sätt. Hoppas du kan studera senare i livet i andra länder även fast detta inte fungerade. Kram

2012-09-19 @ 05:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda och jag är 17 år gammal. Till hösten lämnar jag Sverige för att åka som utbytesstudent till USA i 10 månader. Följ med på min resa!
RSS 2.0