Så nära men så långt borta


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh jag kände exakt likadant för bara några dagar sen när jag var utan placering. Jag har egentligen haft placering sen i mars, det har antagligen dragit ut pga. att jag inte kunde bli antagen på samma skola som mina värdsyskon så de fick leta efter en ny, så håll upp hoppet, snart öppnar alla skolor och då kanske du får din placering! :)

SV; Absolut, jag har länkat dig! :)

Svar: Åh jag hoppas verkligen det. Det värsta som skulle kunna hända är ju om jag den andra september får gå tillbaks till skolan igen. Detta är ju den enda chansen också eftersom jag är 94:a. Men jag försöker var positiv! (:
Amanda Carlsson

2012-07-15 @ 09:21:39
URL: http://jenniferusa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mitt namn är Amanda och jag är 17 år gammal. Till hösten lämnar jag Sverige för att åka som utbytesstudent till USA i 10 månader. Följ med på min resa!
RSS 2.0